Sider

lørdag 7. mai 2011

Kom mai du skjønde milde

Ingen ting er vakrere enn deilige vårdager, blomster som spirer og sola som skinner. Jeg syns det deiligste med våren er at det fortsatt er kjølige kvelder, for hva er vel deiligere enn å gå en tur på kvelden nå på våren? Det er ekstra deilig å stå opp tidlig også, når det er litt frost i luften, men du alikevel kan skimte sola som er på vei opp for å gjøre dagen god og varn. Når man har små barn er det en frelse å slippe lag på lag med klær og se de små heller nyte friheten og eventyrlysten som kommer når de store vinterdressene faller av. Jeg elsker våren ! Snart er det 17 mai, min favoritt dag blandt alle dagene i året! Det er noe med stemmningen liksom, da alle som befinner seg i norgesland står sammen. Pyntet og klare for fest allemann !! I år blir det grillmat kald øl , eller farris for meg som er den utnevte sjoføren da, og forhåpentligvis masse sol etterfulgt av en deilig passe kjølig mai kveld på verandaen med gode venner !!

God helg alle sammen :)

1 kommentar:

Bluebellsa sa...

Eg og elske 17 mai =)