Sider

onsdag 2. februar 2011

Babysvømming for aller første gang..

Det er ingen tvil om at Emma er ei skikkelig pappa jente og i dag var Emma med pappaen sin på babysvømming. Jeg er fortsatt ikke helt frisk så jeg holdt meg på land, men kjenner  at jeg gleder meg veldig til neste uke, for dette var morro. Morsomt, nytt, og litt småskummelt for lillemor ja, men sånn er det jo for disse små. Det meste er ennå helt nytt og det fins en hel verden å utforske innen nær rekkevidde. Pappa Magnus hadde ganske god kontroll på vannslukern vår, som syns vannet var best å drikke, å det er jo ikke noe særlig akkurat så håper det går bra med magen:) Emma er i allefall helt utslitt etter dagens treningsøkt og sover som en stein...
En vellykket dag , med flotte mammaer, pappaer og flinke små svømisser :)

Emma følger nøye med når Pappa blåser bobler i vannet.
 
Instruktør Steve kommer med noen gode tips og råd :) 













1 kommentar:

Bluebellsa sa...

Så herlige :D koselig bilder =)