Sider

tirsdag 12. oktober 2010

Proteinbarer :) Super enkelt !!

Proteinbarer, klare til å skjeres i biter

Du trenger:  

1 / 2 dl kokos olje ( jeg brukte Cocosa fra helsekost)
• 1 dl havregryn
• 1 dl kokosmasse
• 1 dl tranebær
1 dl valnøtter
1 dl tørkede jordbær
• 1 dl sjokolade knapper
1-2 dl Honning
• 1 dl protein pulver ( Jeg brykte smaksnøytralt fra Whey Tech )
• 2 ss solsikkefrø
• 1 ts. vaniljesukker  

Bland alt det tørre og alt det våte hver for seg, og bland alt godt sammen. Trykk deigen flat og frys den i minimun 2 timer :) Så er det bare å sette den i kjøleskapet og skjære i passende biter når den er tint.  

Trykt ut i en liten muffins form, en fin porsjon.

Jeg skal prøve meg frem å finne andre alternativer med mer proteiner og andre type bær osv osv, bare fantasien som setter grenser. Tror jeg skal prøve meg på en type basert på GOJI bær :) 

Oppsriften fant jeg på passion4baking.com