Sider

tirsdag 25. mai 2010

Kan ikke finne !!!!

Nei det skal ikke være lett å holde styr på alt. Jeg kan ikke finne ledningene til kamera mitt. Verken usb overføringen eller laderen, det er ganske irriterende kan jeg si. Jeg tenkte å kjøpe en ny lader likevell siden den gamle krever at jeg bruker strømoverføring boks, siden den ble kjøpt i Hong Kong. En annen ting som er dypt savnet omdagen er Ipoden min, jeg kan ikke fatte hvor den har tatt veien, men til Ipoden har jeg i allefall alle ledningene. Nei jeg vet ikke jeg. Men det dukker vell opp. KUnne godt tenkt meg å ta litt bilder i sommer , da ikke minst når mini kommer. Jeg får vel komme meg på Elkjøp eller noe en dag å kjøpe inn det som mangler. Men jeg kjøper ikke ny Ipod igjen, den har bare å dukke opp ett sted.

Det er ikke så lett å holde orden om dagen kjenner jeg, jeg surrer på linje med de som har påbegynt alzheimer. Etter 17 Mai puttet jeg papp tallerkner i oppvaskmaskinen, og det er bare en av de idiotiske tingene jeg har drevet med de siste ukene. Jeg skylder på babyen, jeg er sikker på at hun ligger å blokkerer for blodgjennom strømmen til hjernen ;) Pre amme tåke? Ikke vet jeg, men det jeg vet med sikkerhet er hvor mye jeg gleder meg til å få kroppen min for meg selv igjen, det er under tre måneder igjen nå og tiden går ganske fort igrunn. Jeg er lei av kvalme, brekninger, vann i kroppen, hals brann og hodepine, samt lei av alle bekymringene etter de komplikasjonene som har vært. Men jeg er ganske sikker på at nå går alt bra, og at om knappe 12 uker skal vi ta med oss et nytt menneske hjem fra sykehuset og inn i livet vårt. Ganske utrolig igrunn, og planene er mange og overambisiøse for tiden fremover, og jeg vet at jeg aldri kommer til å gjennomføre halvparten av det jeg tror jeg kan. Men det gjør ikke så mye, med så mange pålagte restriksjoner, og mye tid er det godt å legge planer for fremtiden, planer om reising, jobbing, studier, om å lære nye språk, trening, barneoppdragelse osv osv osv.

Nei, nå er klokken 5.30 tirsdags morgen og jeg tror jeg skal hoppe tilbake i seng å sove et par timer til før jeg skal jage Magnus opp til eksamenslesing. Blir lange dager fremover, selv om vi lurer oss selv stadig med at det roer seg snart, innerst inne vet vi alle at det ikke er sant. Det roer seg ikke, det har jo bare såvidt begynt :)