Sider

torsdag 13. mai 2010

Back in Trondheim

Jaja så var uken i Tønsberg over og vi er tilbkae i Trondheim, her blir vi nok til vesla er født for jeg vil unngå å reise noe særlig de siste månedene. Vi fikk gjort litt mens vi var nedenfor da :) Magnus fant seg tilrette på kontoret oppe i låven, mens jeg har puslet litt rundt.. Bilen er vasket, polert og diverse deler er byttet. Fikk tilogmed byttet fremsete, så det ble litt enklere å kjøre uten knekt førersete kan du si.. Ellers så hadde Anne Gunn funnet en gratis stelle kommode på Finn som de hadde hentet til oss, den ble malt og spray-lakkert helt hvit og er nå på plass på soverommet. :) Da har vi i grunn meste parten av det vi trenger til babyen kommer, mulig vi kommer på mer etter vært, men har i allefall det viktigste.

Fredagen var vi en gjeng på brygga å spiste litt, det var så koselig å samles alle sammen igjen, det blir så lenge mellom vær gang det skjer. Men koselig var det i allefall:) Så kom søndagen da og Marthe sin konfirmasjon med sermoni i Oseberg Kulturhus i Tønsberg. På vei inn i lokalet gikk kameraet mitt i stykker så fikk ikke tatt noen bilder, men sermonien og festen etterpå var kjempe koselig. Fine sanger, god mat, mange kaker og en vakker konfirmant :) Kan ikke bli bedre enn det vel? Mandagen dro Thomas og jeg til sverige en tur, tok ferja over men kjørte tilbake. Fikk handlet litt da , Øl, brus, vaskemiddel, sprit, godis og parfymer.. På veien hjem stoppet vi hos Irene og så på babyen, en liten og nydelig liten gutt.. Gledet meg ekstra til vår kommer nå ja. Koseligere å få henne ut, gleder eg sånn til å se henne i virkeligheten.

Ellers så er det vel ikke så mye nytt å snakke om, Anja og Mathias ( Broren til Magnus) Kommer på besøk i helgen, de venter en gutt 8 uker etter oss så det blir spennede.. Blir koselig med besøk, håper bare kvalmen roer seg litt igjen, men det gjør den helt sikkert :)


God helg :)